lt ru en

Įmonių pardavimas

Įmonė per vieną valandą. Kaip tai vyksta?

  • Iš mūsų turimų naujai įsteigtų įmonių sąrašo išsirenkate įmonę su Jums tinkamu pavadinimu ir įstatinio kapitalo dydžiu.
  • Pateikiate duomenis apie būsimą įmonės vadovą ir akcininkus (galima pateikti ir elektroniniu paštu info@takoplius.lt)
  • Parengiame įmonės akcijų pirkimo-pardavimo sutartį, dokumentus Juridinių Asmenų Registrui (JAR).
  • Akcininkas (-ai) ir vadovas pasirašo parengtus dokumentus.
  • Perduodami įmonės dokumentai ir antspaudas.
  • Kurjeris pristato pasirašytus dokumentus JAR.

Visos procedūros užtrunka iki vienos valandos.

Turite klausimų dėl įmonės įsigijimo? Susisiekite telefonu +370 5 24 835 93 arba el. paštu info@takoplius.lt

Turite klausimų dėl įmonės įsigijimo? Susisiekite telefonu +370 5 24 835 93

Kuo įmonės pirkimas geriau nei įmonės steigimas?

  • Nusipirkti jau įsteigtą įmonę greičiau. Įmonės pirkimas užtrunka 1 valandą, steigimas 3-5 darbo dienos.
  • Suformuotas įstatinis kapitalas. Nereikia lėšų steigiamos įmonės akcijų apmokėjimui.

Kokie būna papildomi mokesčiai?

  • Papildomų mokesčių nėra.

Kokios garantijos, jog perkama įmonė „tvarkinga“?

Įmonės pardavimas – tai procesas, kurio metu greitai įsigyjama įsteigta ir jau parengta darbui įmonė. Naujos UAB pardavimo proceso metu pasirašoma parduodamos įmonės akcijų pirkimo pardavimo sutartis, taip pat parengiami visi reikiami su parduodamos įmonės akcininkų ir vadovo pasikeitimu susiję dokumentai Juridinių Asmenų Registrų centrui.

Įmonės pardavimo dokumentai parengiami per vieną valandą. Tai reiškia, kad visos UAB akcijų pardavimo procedūros sutvarkomos vieno susitikimo metu.

Naujai paskirtas parduotos įmonės vadovas pranešimą apie įdarbinimą (1-SD) gali pateikti jau tą pačią dieną, kai perleidžiamos parduodamos įmonės akcijos. Tą pačią dieną gali būti įdarbinami ir kiti darbuotojai.

Pateikus dokumentus apie parduodamos įmonės akcininkų ir direktoriaus pasikeitimą Registrų centrui, duomenys atnaujinami per tris darbo dienas. Registrų centrui atnaujinus duomenis apie akcininkų pasikeitimą, naujasis įmonės vadovas gali vykti į banką ir patvirtinti savo parašą. Nors Registrų centras pakeitimus įregistruoja per tris darbo dienas, vadovas ir akcininkai oficialiai gali eiti savo pareigas ir veikti įmonės vardu jau tą pačią UAB pardavimo dieną.

Įmonės pardavimo metu naujiems įmonės akcininkams perduodami visi įmonės dokumentai: įstatai, išplėstinis išrašas, draudėjo pažymėjimas, banko sutartys (kaupiamosios ir atsiskaitomosios sąskaitų),  operacijų akcijomis registravimo žurnalas, vertybinių popierių sąskaita, parengta didžioji knyga. Taip pat perduodamas apvalus parduodamos įmonės antspaudas.

UAB pardavimo proceso metu į kainą įskaičiuotos visos išlaidos. Nėra papildomų mokesčių notarui ar Registrų centrui.

Parduodamos įmonės registracijos adresas suteikiamas neribotam laikui ir papildomai nėra apmokestinamas.

Į viršų ↑